همه چیز در مورد کوهنوردی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فواید کوهنوردی

ارسال شده توسط تینا گاردنر در 23/07/2014
 

سلامتی و رفاه حالات خوب در فضای باز (و کوهنوردی در داخل منزل) بی شمار است. و همچنین مزایای جسمی ، مزایای بهداشت روان و اجتماعی زیادی نیز دارد.

فواید پیاده روی در تپه

سلامت جسمی: پیاده روی یکی از ساده ترین و ارزان ترین روش های ورزش و یک روش موثر برای کنترل وزن است. پیاده روی سریع و منظم باعث بهبود عملکرد قلب ، ریه ها و گردش خون و همچنین کاهش فشار خون می شود. در مورد مزایای سلامتی پیاده روی در بیشتر بدانید وب سایت Ramblers .

نشان داده شده است که پیاده روی منظم خطر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سکته و برخی سرطان ها را کاهش می دهد. اطلاعات بیشتر در مورد پیاده روی برای سلامتی .

سلامت روان و تندرستی: پیاده روی ممکن است از آنچه تصور می کنیم قدرتمندتر باشد. این به ما کمک می کند تا در کار با کمک به استرس زدایی در طبیعت کنار بیاییم ، مغز ما را "بهبود می بخشد" ، به ما کمک می کند تمرکز کنیم ، خلاقیت بیشتری ایجاد می کنیم و می تواند به درمان افسردگی کمک کند. در مورد شش واقعیت علمی شگفت انگیز درباره راه رفتن بخوانید .
 

فواید کوهنوردی

سلامت جسمی: کوهنوردی از گروه های عضلانی زیادی در قسمت بالاتنه و پایین بدن استفاده می کند. عضلات پشت ، شکم و پا همه شما و همچنین انگشتان ، شانه ها و بازوها تمرین می کنند.

کوهنوردی منظم می تواند قدرت و استقامت و همچنین قدرت عضلات را بهبود بخشد. علاوه بر این ، تمام کشش و کشش برای نگهداری ، قابلیت تحرک و چابکی را بهبود می بخشد. بیرون رفتن از خانه و بیرون رفتن ، پیاده روی برای رسیدن به قله ای که می خواهید از آن بالا بروید ، نیز تمرین هوازی خوبی است.

سلامت روان و تندرستی: کوهنوردی فواید سلامتی زیادی دارد که فقط جسمی نیست. عزت نفس ، چابکی ذهنی و خودآگاهی شما را بهبود می بخشد. این یک استرس بزرگ و یک تمرین کامل بدن است ، بنابراین برای رفاه عمومی خوب است.

کوهنوردی نیاز به حل بسیاری از مشکلات ، تمرکز ذهنی و تمرکز دارد ، بنابراین به تیز شدن مغز شما کمک می کند. بسیاری از افراد آن را دوست دارند زیرا به شما امکان می دهد از نگرانی های روزمره فرار کنید و فقط روی کوهنوردی تمرکز کنید. همچنین می تواند حس بزرگی از موفقیت را به دست آورد. داستان جیک مک مانوس ، عضو BMC ، را در مورد چگونگی صعود به او کمک می کند تا بخوانید از افسردگی خارج شود ، .

کوهنوردی می تواند یک فعالیت بسیار اجتماعی باشد. نتایج نظرسنجی افراد فعال Sport England نشان می دهد که اکثر افراد می گویند برای جنبه اجتماعی شرکت می کنند. شما به دلیل سطح اعتماد موجود و از طریق به اشتراک گذاشتن چالش ها و تجربیات ، با شرکای کوهنوردی خود دوستی های قوی برقرار می کنید.

مقاله ای در مورد فواید صعود برای سلامتی در وب سایت NHS Choices بخوانید


فواید نزدیک بودن به طبیعت

نیاز به احترام و حفظ محیط طبیعی هرگز بیش از کسانی که از منظره ای که در آن فعالیت می کنند بازدید می کنند ، کاوش می کنند و لذت می برند ، آشکارتر است.

افزایش دسترسی عمومی به حومه به طور مستقیم از آرمان دولت پشتیبانی می کند ، که در "انتخاب طبیعی" آورده شده است : مقاله سفید محیط طبیعی ، برای اتصال مجدد مردم با محیط طبیعی. NEWP اظهار می دارد که "یک محیط طبیعی سالم و با عملکرد مناسب پایه و اساس رشد اقتصادی پایدار ، جوامع شکوفا و رفاه شخصی است" و "همه باید دسترسی عادلانه به یک محیط طبیعی با کیفیت خوب داشته باشند".

دولت انگلیس ارزیابی اکوسیستم ملی همچنین تأکید می کند که منافع اجتماعی افرادی که می توانند به حومه شهر دسترسی داشته و از آن لذت ببرند باید سالانه 484 میلیون پوند ارزیابی شود. اثرات مضر قطع ارتباط با طبیعت - که بعضا "اختلال در کمبود طبیعت" نامیده می شود - توسط به طور فزاینده ای شناخته می جامعه علمی شود .

تفریح ​​عمومی و دسترسی به حومه شهر و فضای سبز برای درک و لذت بردن مردم از محیط طبیعی اساسی است. تا زمانی که افراد نتوانند به محیط طبیعی دسترسی پیدا کنند ، بعید است بخواهند برای تقویت / حفاظت از آن اقدامی انجام دهند - حمایت از فعالیتهای تفریحی مانند پیاده روی در تپه و کوهنوردی کلید اتصال مردم با محیط طبیعی است.
 

آمار عدم فعالیت

به عنوان یک کشور ، ما ورزش کافی را برای تحقق مقدار توصیه شده توسط انجام نمی دهیم دستورالعمل های فعالیت بدنی . بر اساس در ورزش انگلیس ، بیش از نیمی از بزرگسالان (16+) هیچ ورزشی انجام نمی دهند نظرسنجی افراد فعال .

هزینه کم تحرکی در انگلیس 8.2 میلیارد پوند در سال تخمین زده می شود (وزارت بهداشت هیت: مقاله بهداشت عمومی ، 2004 ). تخمین زده شده است که کاهش دائمی 1 درصدی واحد در جمعیت کم تحرک انگلستان موجب سود اجتماعی حداکثر 1.44 میلیارد پوند در سال می شود (میانگین 2423 پوند برای هر فرد فعال اضافی) ، می تواند 1063 زندگی در سال را نجات داده و کاهش دهد عوارض 15000 مورد. (گزارش مشاوره CJC برای کمیسیون جنگلداری ، 2005). گزارش را بارگیری کنید

بر اساس گزارش جدید عدم فعالیت ، عدم تحرک جسمی در میان افراد 11-25 ساله برای اقتصاد انگلیس 53.3 میلیارد پوند در طول زندگی هزینه خواهد داشت بمب ساعتی (StreetGames / Cebr، 2014).

گزارش Walking Works (Ramblers and Macmillan Cancer Support ، 2013) بیان کرد که اگر افراد بیشتری با پیاده روی از دستورالعمل های فعالیت بدنی پیروی کنند ، می تواند 37000 نفر را نجات دهد
 

ارزش گذاری تفریحات در فضای باز

کاغذ سفید محیط طبیعی (DEFRA ، 2011) یافته های برجسته کرد ارزیابی زیست محیطی ملی انگلستان را ، که ادعا می کند منافع اجتماعی افراد برای دسترسی به روستا و لذت بردن از آن باید سالانه 484 میلیون پوند ارزیابی شود.

The Reconomics گزارش در سال 2014 توسط منتشر شده ورزشی و تفریحی اتحاد به ارمغان می آورد با هم تمام اطلاعات موجود، پژوهش و شواهد مربوط به تاثیر از تفریح در فضای باز و یک مورد را به سیاستمداران از ارزش واقعی تفریح در فضای باز فراهم می کند. این گزارش نشان می دهد که تفریح ​​در فضای باز سرگرمی مورد علاقه انگلستان است ، از هر چهار بزرگسال در انگلیس سه نفر به طور منظم در فضای باز فعالیت می کنند. شما می توانید گزارش Reconomics در دانلود www.reconomics.works .
 

BMC برای کمک به فعال کردن افراد چه کاری انجام می دهد؟

BMC طیف گسترده ای از پروژه ها را برای کمک به افراد در حال انجام دارد:

Active Outdoors : BMC دارای یک Active Outdoors برنامه است که دوره های یارانه ای را برای افرادی که مهارت های پیاده روی در تپه ، سنگ نوردی ، تقلا و زمستان را شروع می کنند ارائه می دهد. ما از ارائه دهندگان منتخب استفاده می کنیم تا آنها را با تخفیف یارانه اسپورت انگلیس اجرا کنیم ، به این معنی که مردم با هزینه کمتری مهارت و دانش کسب می کنند.

دوره های کوهنوردی در فضای باز : BMC دو نوع دوره سنگ نوردی داخلی و خارجی را برای کمک به افرادی که می خواهند اولین قدم های خود را برای صعود در فضای باز بردارند برگزار می کند. Ready to Rock در Plas y Brenin ، مرکز ملی کوهستان در ولز برگزار می شود و دوره هایی را برای جوانان و خانواده ها ارائه می دهد. Rock Out همراه با کوه نوردی در سراسر کشور اجرا می شود.

تیم توسعه BMC : BMC در حال حاضر دارای سه افسر توسعه منطقه ای است که اهداف اصلی آنها حمایت از افراد است ، در درجه اول در گروه سنی 18-25 سال ، که می خواهند کوهنوردی خارج را یاد بگیرند. آنها همچنین به باشگاه ها در جذب اعضای جدید کمک می کنند. ما همچنین یک اختصاصی افسر پیاده روی در تپه داریم .

جوانان : BMC یک رایگان راهنمای برای والدین کودکانی که علاقه مند به شرکت در فعالیت های مربوط به کوهنوردی هستند منتشر کرده است. BMC همچنین سری BMC Youth Climbing Series شرکت در را اجرا می کند که بیش از 800 کوهنورد جوان را از هر سطح برای آن جذب می کند.

طرح سفیران BMC : BMC هشت سفیر الهام بخش را به خدمت گرفته است تا به عنوان الگویی برای الهام بخشیدن و درگیر کردن کوهنوردان جوان ، تپه ها و کوهنوردان به کار گرفته شوند. هدف سفیران BMC تشویق جوانان بیشتر برای پیوستن و درگیر شدن با BMC است.

از بین بردن موانع : BMC یک موفق برگزار کرد سمپوزیوم سهام عدالت برای حمایت از مشارکت نژاد سیاه پوستان و اقلیت ها (BME) در خارج از منزل ، به عنوان بخشی از کار گروه هدایت سهام عدالت خود ، .

جشنواره های فضای باز جشنواره : مجموعه ای از های کوهنوردی و پیاده روی تپه توسط داوطلبان محلی BMC در سراسر کشور برگزار می شود و همه از آنها استقبال می شود.

کمپین انگلیس پیاده : BMC یکی از مهمترین حامیان انگلیس پا کمپین برای فعال کردن افراد در خارج از منزل است که توسط انجمن صنایع بیرونی فعالیت می کند.


 

ما می خواهیم از هر عضو BMC که به پشتیبانی ما از طریق بحران ویروس کرونا ادامه می دهد تشکر کنیم.

از فیلم های هفتگی Facebook Lives و GB Climbing فیلم های خانگی ، تا تیم دسترسی ما که برای باز کردن خرچنگ ها و مبارزه برای دسترسی به کوهستان شما کار می کند ، ما بدون شما نمی توانستیم این کار را انجام دهیم.

آیا می دانید ما به تازگی پیشنهاد عضویت در U27 را فقط با قیمت 1 ماه پوند راه اندازی کرده ایم؟ و با عضویت کامل از 1.66 پوند در ماه ، عضویت و پشتیبانی از کار ما هرگز آسان نبوده است:

 





:: بازدید از این مطلب : 15184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی